Real life soap Costa Brava - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Real life soap Costa Brava - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Real life soap Costa Brava

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola guapa's y guapo's,
Todos bien??????
Welkom bij de eerste aflevering van onze real life soap van de Costa Brava!!!!!
Ik zal jullie vertellen over een dagje werken bij Peter Langhout.

Vrijdagavond wilden Errol en ik eens optijd naar bed. Wordt er om kwart over 12 gebeld dat we naar een hotel moesten omdat er gevochten werd tussen een man en een vrouw (een echtpaar). Komen we daar aan stonden er 2 politiewagens en een ambulance. Dus stront aan de knikker. Wij naar de receptie waar de politie en ambulancepersoneel al stonden te wachten. De vrouw zat er versuft bij, gelukkig geen blauwe plekken. Haar man werd afgevoerd door de politie. Dus ik moest met de vrouw in de ambulance naar het ziekenhuis. Ik heb 3 uur lang in het ziekenhuis gezeten. Maar met die vrouw viel het gelukkig wel mee. Ze had een wond bij haar wenkbrouw dat gehecht moest worden en ze had last van haar nek. Daarna moesten we naar de politie omdat ze een verklaring moest afleggen.
Om 4 uur waren we klaar en om 5 uur moesten we alweer klaarstaan voor het transfer van mensen die waren aangekomen. Dus we hebben helemaal geen nachtrust gehad. Na de tranfer had ik een excursie met de boot naar Blanes en Tossa de Mar. Op de boot heb ik heerlijk een dutje gedaan (voel me echt een oud wijf dat haar middagdutje moet doen, hahahaha. Toen ik terugkwam van de excursie had ik een uurtje de tijd om me op te frissen omdat ik om 7 uur weer een transfer had voor mensen die weer teruggingen naar Nederland. Door de drukte van het verkeer kwamen we natuurlijk weer een uur te laat op het wisselpunt. En Errol had vergeten om 7 mensen op te halen bij het hotel en die hebben 2 uur zitten te wachten. Dus ze waren hartstikke boos, en terecht!!!! Ik denk dat ze niet meer met Peter Langhout meereizen!!! Al met al was het een hele zware nacht en dag. Kijk, ik wil niet klagen over het werk, maar zulke dagen als deze moet niet te vaak voorkomen. Dan moet ik op vakantie naar Nederland, hahahaha.

En tot overmaat van ramp zijn er twee reisleiders opgestapt. Dus nu zitten we met personeel tekort. Mochten jullie nog mensen kennen die in het reiswereldje willen werken, laat het me weten.

Tot zover de eerste aflevering van onze real life soap, hahahaa
Wordt vervolgd..........

Hasta luego!
Babs

  • 28 Mei 2006 - 15:18

    Renate:

    Haai! Wat een belevenissen!!! : ) Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt! Wel een spannend beroep hoor! : )
    ps. Vergeet de foto's niet he!!! Groetjes!!!

  • 28 Mei 2006 - 16:14

    Danny:

    Hey Babs, oi oi oi wat een toestand ! Hoop dat dit soort dingen niet meer gebeuren. Wel leerzaam, maar liever niet denk ik. Veel sterkte en plezier en dat dutje: dat doen alle Spanjaarden toch, jong en oud ? Niks mis mee !
    Dikke zoen. Danny

  • 28 Mei 2006 - 18:22

    Rob:

    hey babs ik zie dat je weer op dreef bent,en het erg druk heb,maar beter druk dan erg rustig vind je ook niet?gr rob

  • 28 Mei 2006 - 19:35

    Appie:

    Hé Babs
    daar zou je inderdaad een mooie serie over kunnen maken. Maar ja..jullie hebben hier voor gekozen dus dan moet je het ook goed doen. Het heeft natuurlijk ook z'n charmes. Lekker op pad, veel mensen ontmoeten, elke dag is anders. maar om even op je oproep in te gaan, ik blijf nog maar even toerist...haha.
    BTW...Ik miste je wel op de Pasar malam:-(
    Groetjes uit een (te) koud en nat Olanda
    Appie

  • 29 Mei 2006 - 05:09

    Piet Streng:

    Ja dat is nog al wat.Ik hoop dat er wel wat tegenover staat anders ben je het gauw zat. Maar jij kan wel wat hebben.Ik ga er van uit dat je het allemaal wel aankan. Je bent tenslotte nog een jonge meid. Sterkte en groetjes,
    Piet

  • 29 Mei 2006 - 06:01

    Henk V. Aagten.:

    toch wel een leuk verhaal maar hoe lang nog zal P.L. bestaaan ?

  • 29 Mei 2006 - 16:12

    Carmen:

    ha, ha.

    ik ken dat wel uit bennie zijn wereld. Als buschauffeurs vrouw had ik hem ook wel eens aan de telefoon midden in de nacht, omdat de vrouw in de kamer naast hem geslagen werd. hij helemaal van streek. ik vroeg alleen maar wat voor een nationaliteit? italiaans! Laten slaan en niet mee bemoeien. Tja het lijkt zo leuk dat reis "lijden", maar je moet altijd de shit van een ander opknappen. Maaaar je hebt dan ook altijd uren verhaal stof op een feestje.

    nou Halt die Ohren steif!!!..

  • 29 Mei 2006 - 20:57

    Victor En Jan:

    Hoi Babs en Errol,

    Wat leuk om je verhalen te horen. Volgens mij hebben jullie het hardstikke naar je zin daar in Spanje. Leuk hoor. Wel hard werken en niet alleen maar rozegeur en zonneschijn.
    Ik ben vandaag met mijn moeder naar de Pasar geweest. Lekker makan, je kent dat wel. Mis je het niet???
    Hier verder alles goed hoor luitjes.
    Doe geen dingen die ik ook niet zou doen en veel plezier. Geniet ervan!!!

    Liefs, Victor en Jan.

  • 30 Mei 2006 - 07:56

    Brigitte:

    Jemig, wat een toestanden allemaal, maar het klink wel super spannend. Je verveeld je in ieder geval niet, en je maakt nog eens wat mee.
    Groetjes
    BdB

  • 31 Mei 2006 - 19:12

    Samantha:

    Hey babs :D is het een vereiste dat je Spaans spreekt?? :p

  • 02 Juni 2006 - 20:22

    Ruby:

    Wel even wat anders he dan elke dag de Antwerpseweg.
    groetjes en veel plezier nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 867
Totaal aantal bezoekers 25379

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: