Laatste bericht vanuit Spanje - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Spanje - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Spanje

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Lieve allemaal,

Dit is het laatste berichtje vanuit Spanje.

Morgen vliegen Errol en ik naar Nederland.
Sommige onder jullie weten het nog niet, maar mijn vader is gisterochtend overleden aan een hartinfart. Het is allemaal heel snel gegaan. Donderdagochtend had hij een hartinfart gekregen en was met de ambulance
afgevoerd naar het ziekenhuis in Leiden. Daar werd hij gedotterd en
s'avonds bleek hij opgeknapt te zijn. Hij had zelfs alweer praatjes.
Gisterochtend vroeg bleek hij pijn te hebben en hij bleek vocht achter
zijn longen en hart te hebben. Hij had ook een scheurtje in zijn
hartzakje waardoor hij bloed verloor.De artsen hebben een half uur
geprobeerd hem te reanimeren, maar het mocht niet meer baten.

Ik vind het verschrikkelijk dat ik nu in Spanje zit, en mijn moeder en mijn zus niet kan bijstaan. Mijn vader wordt woensdag gecremeerd en donderdag vliegen Errol en ik weer terug naar Spanje om dingen te regelen voor volgend jaar. We blijven dan een weekje en gaan dan met de auto terug naar Nederland.

Wat Peter Langhout betreft, is het vandaag onze laatste werkdag. En voor ons is Peter Langhout historie. Echt niet te geloven wat een vreselijke werkgever is dat, zeg!
Salarissen worden niet betaald, declaraties worden niet vergoed. Zelfs de klanten worden als honden behandeld. We hebben het hele seizoen moeten puin ruimen voor de fouten die op kantoor in Nederland worden gemaakt.
Dus ga nooit met Peter Langhout op vakantie!

Volgend jaar gaan we samen met een ander echtpaar waarschijnlijk villa's en appartementen verhuren aan toeristen. En we gaan een excursiebureautje opzetten. Hier heb ik echt zin in.

Maar goed, tot zover mijn verhalen vanuit Spanje.
Ik vind het geweldig om jullie allemaal weer te zien in Nederland.

Hasta luego en Holanda
Babs

  • 29 Oktober 2006 - 07:20

    Inge:

    Hoi Barbara,
    Gecondoleerd met het overlijden van je vader.
    Heel veel sterkte toegewenst ook voor je moeder en fam.
    liefs Inge

  • 29 Oktober 2006 - 07:30

    Rob:

    hi babs gecondoleerd met overlijden van je vader,veel sterkte .gr rob

  • 30 Oktober 2006 - 06:06

    Piet Streng:

    Ha Babs,
    Gecondoleerd. Juist op dergelijke momenten is het moeilijk als je ver weg zit. Sterkte.
    Piet

  • 30 Oktober 2006 - 06:56

    Yvonne:

    Oh wat erg. Gecondoleerd met je vader. Ik wens jullie veel sterkte.

  • 30 Oktober 2006 - 07:00

    Henk Van Aagten.:

    hoi barbara, gecondoleerd met het verlies van je vader en veel sterkte gewenst voor de komende tijd.

  • 30 Oktober 2006 - 10:34

    Manja:

    Hé Babs, Tjonge, dat is heftig om mee te maken. Ik hoop dat je deze dagen samen goed doorkomt en wens je veel sterkte.

  • 30 Oktober 2006 - 21:45

    Ibu:

    Hoi Bar,
    Ik ben net terug van vakantie. Gecondoleerd met het overlijden van je vader.In deze situatie is het minder leuk om in het buitenland te zitten. Veel sterkte en ik hoop je weer eens te spreken zodra je voorgoed in Nederland bent. Ibu

  • 02 November 2006 - 18:02

    Danny:

    Ee meesjuh, gecondoleerd en heel veel sterkte. Als je weer in een beetje rustiger vaarwater zit spreken we wat af. Dikke knuffel

  • 07 November 2006 - 12:10

    Brigitte:

    Gecondoleerd met het verlies van je lieve vader, heel veel sterkte.

    Liefs B.

  • 22 April 2008 - 11:36

    Heel Malgrat:

    wat zullen we allemaal blij zijn als die boef en oplichter errol weg is uit malgrat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 25448

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: