Dank jullie wel!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Dank jullie wel!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Dank jullie wel!!!!!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

08 November 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Lieve mensen,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en medeleven met het verlies van mijn vader. Het geeft me enorme steun.

Hopelijk wordt ik volgend jaar reisleidster van Boosten Reizen. Gisteren hadden we een gesprek met de hoofdreisleidster, die wij heel goed kennen. Ze vertelde me dat ze opzoek is naar een reisleidster. Dus duim maar voor me dat ik die baan krijg. Weten jullie, ik had 10 jaar geleden al in de reiswereld moeten werken. Het is zo gaaf! Kijk, ik wil mijn werk bij de gemeente Gouda niet afkraken, maar het toeristenwereld is veel vrijer. Je loopt de hele dag in de zon. En de mensen zijn gezellig omdat ze op vakantie zijn.

Morgen vertrekken we weer naar het koude Kikkerlandje. Zal wel weer wennen worden, omdat het hier nog heerlijk zonnig is. Maar ik mis mijn familie heel erg, zeker nu!

Dus ik ga nu gauw mijn spullen inpakken.
Ik spreek jullie gauw weer.

Adios en Holanda.
Babs

  • 08 November 2006 - 14:17

    Brigitte:

    Veel plezier in het koude landje. Ik ga vanacht naar Marbella voor een lang weekend. hihi
    Veel plezier hier in Nederland.

    Tot ziens
    BdB

  • 08 November 2006 - 15:05

    Renate:

    Haai! Jeetje, wat is er veel gebeurt met je de laatste tijd! Nog gecondoleerd Barbara! : ( Heel veel sterkte...... en hoop je snel weer in het echt te spreken! (heel tijdje geleden he!)

    doeg, renate

  • 08 November 2006 - 18:53

    Ruby:

    hoi babsie, fijn dat je het zo naar je zin hebt. hoop dat alles goed gaat met jou, Claudia en je moeder, doe ze de groeten.

  • 09 November 2006 - 20:12

    Appie:

    Hé Babs,
    Ja, de schok was (en is)voor mij ook nog steeds groot. We kennen elkaar ook al zo lang he?! Maar je moet toch door en dat doe je ook. Gaaf dat je het zo naar je zin hebt in de reiswereld. Misschien ooit een keer in Indonesië? Maar Spanje is ook tof. Voor El en mij is dat ons favoriete vakantieland in Europa:-))
    Groetjes
    Appie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2435
Totaal aantal bezoekers 25427

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: