Trouble in paradise Costa Brava - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Trouble in paradise Costa Brava - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Trouble in paradise Costa Brava

Door: Barbara

13 Augustus 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola todos,

Alles goed in het natte Nederland????
Hier is het s'avonds net zo nat, hahahaa
Overdag is het heerlijk zonnig, maar s'avonds komen de regenbuien. Het is nu al een paar dagen zo. Is ook wel lekker, hoor. We hebben de afgelopen 3 maanden geen druppel regen gezien en was het hier snik heet, dus een regenbui is voor ons een geschenk uit de hemel.

Wat het werk betreft was het vorige week weer helemaal raak met die Margot die me een paar weken geleden is aangevallen. Vorige week was Errol aan de beurt om haar klappen op te vangen. Idioot mens. Ze beweerde dat wij geld stelen enz. WAAR HAALT ZE HET VANDAAN?????? Terwijl zij haar werk helemaal niet goed deed. Ze bezocht geen hotels, en als ze een excursie boekte, gaf ze het niet door aan Errol en stak ze het geld in eigen zak. Kortom een nietsnut en een dief. We hebben haar ook gelijk ontslagen. En dan loopt ze ons te dreigen dat er een stel zigeuners achter ons aan zit. Compleet gestoord, dat mens. Zij is degene die geld verduistert en haar werk niet goed doet. Ik ben echt blij dat we van haar af zijn.
We hebben nu een ander meisje aangenomen en hopen dat het nu wel goed gaat. Maar goed, we wachten maar af!

OO ja, jullie zullen het niet geloven, maar Errol staat in de krant met een artikel over Blanes. Het heet Flauwekulboetes voor toeristen. Kijk maar even op www.telegraaf.nl , het staat vandaag (12 augustus) in de krant. En het artikel is met foto en al. Waarschijnlijk komt er morgen een vervolg verhaal, maar dat weet ik niet zeker.

Tot zover even een berichtje van mij.
Voor de volgende keer zal ik vast weer een lekker spaans recept voor jullie uitzoeken.

Hasta luego!
Babs

• 13 Augustus 2006 - 09:06

Rob:

hi babs eindelijk dat jullie die margot hebben ontslagen,zij is jaloers en kan gewoon niet samenwerken met een groep en als zij bedrijgingen uit zou ik dit aan de politie melden. gr rob

• 21 April 2008 - 12:16

Rob:

errol zelf opsluiten de boef

• 29 April 2008 - 09:09

Els: