Nieuw appartement - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Nieuw appartement - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Nieuw appartement

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

13 Mei 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola todos,

Como estais????????
Sinds vandaag hebben we een nieuw appartement, hoera!!!!!!!!
We zijn nog niet verhuist maar we gaan er zo spoedig mogelijk in.
In het appartement waar we nu wonen, zitten we er met z'n zessen, dus veels te veel. En er is al bonje geweest, dus gaan we nu heerlijk met z'n tweetjes midden in het oude gedeelte van Malgrat wonen, tussen de spanjaarden, zalig!!!!!!!!!!!
Het appartement is onwijs mooi, veel mooier dan het oude. Het heeft 1 slaapkamer met dakterras, een woonkamer met open keuken en twee badkamers. Dus als ik s'middags klaar ben met mijn werk, kan ik heerlijk zonnen op ons dakterras. Ik ben bang dat ik, als we in Nederland terugkomen, zo zwart ben als een aangebrande pinda, hahahahahaa

Ons nieuw adres is:

Carrer Camì Nou 37, 2-1
08380 Malgrat de Mar (BCN)
España

Zondag vlieg ik met mijn ouders naar Zwitserland omdat mijn tante daar wordt gecremeerd en dinsdag ben ik weer terug in Spanje. Dit is weer iets minder leuk. Maar ik wil er toch wel bij zijn als mijn tante gecremeerd wordt, aangezien ik er niet bij zal zijn als er in Nederland een herdenkingsbijeenkomst gehouden wordt.

Tot zover mijn berichtje uit Spanje

Hasta luego!

Babs

  • 12 Mei 2006 - 23:56

    Renate:

    Hoi Barbara! Ben benieuwd naar je foto's! Zet je die ook op de site? Groetjes! En veel plezier!!!

  • 13 Mei 2006 - 06:43

    Rob:

    babs sterkte in zwitserland met de crematie van je tante en nog veel plezier in spanje gr rob

  • 13 Mei 2006 - 15:29

    Ruby:

    leuk babsie dat je nu een appartement hebt voor jullie tweetjes, en leuk dat je zo geniet, sterkte in zwitserland, groetjes Ruby

  • 13 Mei 2006 - 16:28

    Carmen:

    lieve Babs,

    Nog gecondoleerd met het verlies van tante Titi. Van mijn moeder hoorde ik welke tante overleden was, dat had je niet vermeld. Wil je je ouders nog bedanken voor het kaartje voor mijn verjaardag. ik wens jullie allen veel sterkte met de crematie,

    groetjes carmen

  • 15 Mei 2006 - 06:10

    Henk Van Aagten:

    Hoi Babs,
    Veel sterkte in zwitserland en leuk dat het goed gaat met jullie.
    groetjes.

  • 15 Mei 2006 - 06:34

    Yvonne:

    Te gek joh. Wat wil je nog meer. Ben je nog van plan om terug te komen in Nederland (helaas).Barbarra, sorry maar ik had geen tijd om jou te mailen (zowel op het werk als thuis), bij deze alsnog SELAMAT HARI DJADI. Beter laat dan nooi, toch.
    En wat minder leuk natuurlijk, gecondoleerd en sterkte met het verlies van je tante.

  • 15 Mei 2006 - 17:40

    Danny:

    He Babs, hoezo terugkomen naar Nederland als je na je werk op het dakterras in de zon kunt gana liggen ? Ik kom wel daar naartoe hoor ! Mooi dat ik het adres heb, als ik dan vandezomer met de motor in de buurt ben kom ik ff langs. X en sterkte in Zwitserland. Danny

  • 15 Mei 2006 - 18:53

    Appie:

    Hé luitjes, gefeliciteerd zeg met jullie nieuwe huissie. Kook je al lekker Spaans, Babs?
    Veel sterkte in Zwitserland.
    Groetjes van Appie en Ellen

  • 16 Mei 2006 - 07:14

    Geertje:

    Ik ben beetje laat maar niet vergeten 10 mei was je toch jarig ???alsnog van harte gefecliciteerd met jou verjaardag. wat vervelend voor jou en je ouders dat je tante is overleden alsnog gecondoleerd. en heel veel sterkte. Heel veel geluk met jullie nieuwe appartement geniet er lekker van.
    groetjes van Geertje&Ruud en Ivana kusjesxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 25532

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: