Beetje verdrietig!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Beetje verdrietig!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Beetje verdrietig!!!!!!!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola amigos y amigas,
Alles goed met jullie?????
Ik ben een beetje verdrietig nu. Ik heb net mijn ouders uitgezwaaid omdat ze teruggaan naar Nederland. En natuurlijk heb ik tranen met tuiten gehuild. Want ik zal ze de komende tijd niet meer zien. Waardeloos!!!!!
Maar mijn ouders en ik hebben, ondanks de crematie van mijn tante, een leuke tijd samen doorgebracht.

En het leuke is dat we nu eindelijk in onze nieuwe appartement zitten. Zoals ik al zei, heerlijk tussen de spanjaarden. Ons appartement kijkt uit op een gezellige winkelstraat. En ik heb al een leuk spaans barretje ontdekt. Neen, ik ga me niet elke dag bezatten, hahahahahaaha!!!!! Je kan daar gezellig zitten te ontbijten met een boccadillo de queso (broodje kaas) Muy bueno!!!!!!!

En natuurlijk kon mijn mamsie het niet laten om te helpen onze spullen op te ruimen. Die arme schat!!!!! Mochten jullie willen zien hoe ik woon, ga dan even langs bij mijn ouders, mijn pappie heeft een video van ons appartement gemaakt.
Tot aan de wcpot toe, hahahahahahaa
Zodra ik mijn digitale camera kan vinden, zal ik een paar foto's van hier maken en op de website plaatsen.

Nou lieverds, ik ga nu de was doen. Dank jullie wel dat ik even mijn hart bij jullie kon luchten wat betreft het vertrek van mijn lieve pappie en mammie.

Hasta luego!!!!!!!!!!
Babs

  • 20 Mei 2006 - 20:07

    Esmee & Lodeh:

    hey babsje
    je kan bij ons
    ALTIJD maar dan ook AAALTIJD je hartje luchten!
    we houden van jou!!!
    kusjes
    Esmee & Lody

  • 20 Mei 2006 - 20:56

    Carmen:

    ha die babs,

    Tja meid, deze ervaring heet volwassen worden. je hebt een keuze gemaakt en nu heb je je schat errol waar je je toekomst mee kiest. Nou hij moet je maar de eerste tijd een extra knuffel geven, dan mis je je ouders niet meer zo erg.

  • 20 Mei 2006 - 21:25

    Samantha:

    Hey Babsje :D
    De wcpot moet er natuurlijk op (is een must) leuk dat je deze site hebt :) kan ik fijn bijlezen hoe leuk je het hebt in spanje :D geniet ervan Babs uf joe Sam

  • 21 Mei 2006 - 09:36

    Rob:

    hey babs het is natuurlijk ongezellig als je ouders weer naar nederland zijn gegaan,maar je heb druk genoeg.gr rob

  • 21 Mei 2006 - 10:49

    Danny:

    Hey Babs, niet leuk om je papsie en mamsie te moeten missen, maar Nederland is niet zo ver weg en er komen heel veel leuke nieuwe dingen op je af. Het glas is altijd half vol en niet half leeg...Ben benieuwd naar de foto's ! Dikke kus. Danny

  • 21 Mei 2006 - 11:39

    Appie:

    Ola Babs,
    wat een ontroerende lieve boodschap. Ja, ik voel ook steeds meer dat onze ouders ouder worden. We moeten gewoon maar zoveel mogelijk genieten van de tijd die we samen nog hebben. Als jij gelukkig ben, zal hen dat ook een goed gevoel geven. Flink van je hoor, zo'n nieuw bestaan opbouwen in Spanje. We komen zeker een keer langs, maar deze zomer gaan we eerst (met pa&ma!)naar Bali:-))
    Sampai bertemu lagi!!!

  • 21 Mei 2006 - 12:55

    Tante Elly:

    Barbara en Errol, hartelijk gefeliciteerd met jullie nieuwe woning dat jullie er maar heel gelukkig in mogen zijn en blijven.

  • 22 Mei 2006 - 10:57

    Petra:

    Hoi Babs.

    Voor dat je het weet staan je ouders weer voor je deur. Tijd gaat heel snel, weet je. In Engeland was mijn moeder er ook vaker dan dat ik ooit verwacht had.
    Het is ook echt iets voor ouders om het hele huis inclusief de wcpot op film te zetten. Zo hebben ze het idee denk ik, dat ze een stukje van jou en jou thuis mee nemen naar hun huis. Jou geluk is hun geluk, dat is het belangrijkste voor ze dus treur niet te lang. Leven is veelste mooi en je hebt vast veel te doen. Mail een keer je telefoonnr door dan kan ik je bellen want dat is ook weer een tijdje terug. Geniet van Spanje en al het nieuwe dat op je pad komt.

    Liefs Petra.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 25448

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: