Wat een nacht!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Wat een nacht!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Wat een nacht!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Ola todos,
Todos bien???????
Gisteren was ik voor een bliksembezoek in Nederland om wat dingen te regelen. Ik heb natuurlijk ook even mijn ouders en mijn lieve zussie nog gezien. Hartstikke leuk!!!!
Wij vertrokken gisterenavond om 10 uur met het vliegtuig naar Barcelona. We kwamen ongeveer 12.15 uur aan. Toen zijn we in Malgrat nog even wat gaan drinken omdat we moesten wachten op kennissen die wij gingen uitzwaaien omdat ze om 3 uur met de taxi naar het vliegveld gingen. Toen wij uiteindelijk thuiskwamen ging ik meteen naar bed. Errol bleef nog even op om een sigaretje te roken. Toen werd hij gebeld door één van onze gasten dat haar man zich niet goed voelde. Dus Errol ging meteen naar het hotel en belde de dokter. 10 Minuten later belde Errol mij op dat het heel slecht ging met de man, hij had het echt heel benauwd en was omgevallen. Ik lag net een half uur in mijn bed, en ben toen opgestaan, heb me aangekleed en op Errol gewacht dat hij mij zou komen halen. Want het was nu echt een aflopende zaak. Toen we in het hotel aankwamen waren ze nog bezig om die man te reanimeren. Het heeft helaas niets geholpen. De man was inmiddels overleden aan een hartaanval.
Het ergste van alles vond ik dat ik het aan de vrouw moest zeggen dat haar man niet meer leefde. Dit vind ik echt verschrikkelijk. Ze zou eind dit jaar 40 jaar getrouwd zijn geweest. Terwijl ik dit berichtje schrijf, krijg ik nog steeds koude rillingen.
De man en de vrouw (indisch echtpaar) waren naar Malgrat gekomen om naar de indobandjes te kijken en te luisteren. Die man had heel veel vrienden ontmoet en veel lol gehad de avond voor hij stierf.

En het rare was dat, toen ze bij mij op de welkomstcocktail waren, aan mij vroegen hoe ze aan een dokter konden komen, mochten ze het nodig hebben. Normaal gesproken moet je eerst de hoofdreisleider bellen, en die belt dan de dokter. Maar die vrouw had eerst de dokter gebeld en toen pas Errol. Dus misschien zou de man nog geleefd hebben als de vrouw Errol eerst had gebeld.
Na het vaststellen van het overlijden van de man, moesten er nog formulieren ingevuld worden. En al met al heb ik dus weer geen nachtrust gehad en zit nu met een slaperige kop achter de pc.

Ik hoop jullie de volgende keer weer wat leuks te vertellen.

Hasta luego!
Babs

  • 02 Juni 2006 - 15:19

    Gilbert:

    Triest voor die mensen hoor. Jullie maken daar trouwens veel mee he?

    Groeten van Jessie, Bea en Gil

  • 02 Juni 2006 - 17:09

    Appie:

    Jaja, ook die dingen horen erbij.Maar het is natuurlijk wel verdrietig.
    Anyway, ik vind het echt superleuk om zo van jullie belevenissen op de hoogte te blijven.
    Liefs en groetjes vanuit een (veel te) koud negeri belanda!
    Appie

  • 02 Juni 2006 - 18:08

    Carmen:

    hi hi,

    je zult wel jaloers zijn, maar het is pinksterweekend en raad eens wat ik ga doen....
    uitslapen (heeft toch voordelen zo'n suffe kantoorbaan)

  • 03 Juni 2006 - 06:21

    Inge:

    Hallo luitjes,
    Ja ook nare dingen maak je mee. Dit zijn ervaringen die op weg je komen en die je moet ondergaan. Hoop dat alles verder goed gaat.Ik ga 12 juni voor 2 weekjes naar Portugal naar mijn zusje. Lekker de zon in. 30 graden.
    Groetjes Inge

  • 03 Juni 2006 - 06:43

    Rob:

    dit is erg voor de vrouw die haar man op deze manier moet verliezen.

  • 03 Juni 2006 - 12:05

    Geertje:

    Ik vind heel erg voor die luidjes je weet nooit wat de toekomst brengt het maakt niet uit hoe oud je bent zo is het leven nou eemmaal. wel een heel vermoeiende baan voor jullie beiden je moet wel heel erg stresbestendig zijn. Heel veel sterkte en succes. Denken ook jullie ook een beetje aan jezelf? werken is belang is belangrijk maar gezondheid is veel en vee l belangrijker
    groetjes
    geertje ruud ivana xxx

  • 30 Juni 2007 - 11:53

    Koeienkut:

    nog nooit zo'n stomme lul als die errol ontmoet .

  • 22 April 2008 - 11:45

    Piet:

    eerst errol bellen ? ben je gek geworden,
    is hij arts dan ? hij is te stom om uit zijn ogen te kijken.
    het enige waar errol goed in is in de boel oplichten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 25446

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: