Eindelijk een rustig dagje! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Eindelijk een rustig dagje! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Eindelijk een rustig dagje!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

04 Juni 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola todos,

Eindelijk hebben we een rustig dagje. Heerlijk! De afgelopen twee dagen heb ik letterlijk mijn bed niet gezien. Door het sterfgeval van vrijdagochtend moesten we heel veel dingen regelen. Inmiddels zijn de zoon en schoondochter van de overledene in Malgrat aangekomen om hun moeder bij te staan. Ik moest ze afhalen van het vliegtuig in Barcelona. Aangezien ze vertraging hadden kwamen ze pas s'nachts aan en om half 2 kwamen we pas in Malgrat aan. En omdat we een aankomstdag hadden en om 5 uur weer de deur uitmoesten, hebben we niet geslapen. Dus gisterenavond, toen we klaar waren met de transfers, ben ik gelijk mijn bed ingedoken. Vandaag was het heerlijk rustig. We hebben twee welkomstcocktails gedaan en daarna hadden we vrij. Ik ben nu eindelijk mijn was aan het doen en ga zometeen ons huis opruimen. Het ziet er echt niet uit!!!!! Het lijkt wel of hier een bom is ontploft, hahahahahaha. Ik wil wel foto's op deze website zetten, maar we zijn ons fototoestel kwijt, die moet ik nog even goed zoeken in onze rommel. Dus nog even geduld!!!!!!

Hasta luego!!!!
Babs

  • 04 Juni 2006 - 19:10

    Rob:

    hey babs en errol eindelijk een dag rust om bij te komen van de drukke dagen.nu even uitrusten om weer tegen aan te gaan gr rob

  • 04 Juni 2006 - 19:55

    Appie:

    Hé Babs,
    Zet op je weblog 's een recept van een lekker echt Spaans gerecht.
    El en ik genieten altijd van het eten daar. Niet te gekunsteld maar gewoon vers en goed klaargemaakt. en natuurlijk warm eten tussen de middag "menu del dia!"
    Groetjes. Appie

  • 05 Juni 2006 - 09:27

    Danny:

    Ola Babs, fijn om te lezen dat je ook ff rust neemt. De tering ! Wat een tempo waarin jij leeft zeg...Hihi maar erg leuk om te lezen dat je zo lekker bezig bent en dat het dus allemaal loopt. Ik wist het. Toppertje !! Dikke kus. Danny

  • 06 Juni 2006 - 17:06

    Carneb:

    je moet het altijd afkloppen nichtje, want je weet nooit wat die toeristen weer verzinnen en vrij heb je nooit in dit beroep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 25527

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: