IK BEN GAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu IK BEN GAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

IK BEN GAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

14 Juli 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola todos,

Alles goed met jullie?????????

Ik ben op dit moment hardstikke gaar!!!!!!!!
Het is nu 03.40 in de ochtend en heb net mijn vertreklijsten voor de hotels klaar gemaakt. Jullie zullen wel denken, die Babs is hardstikke gek om tot zo laat te werken. Maar om eerlijk te zeggen is het best lekker om s'nachts te werken. Dan krijg je tenminste geen telefoontjes. En die bolle (Errol, bedoel ik dus) leidt nu een excursie Barcelona by Night. Dat is een excursie die begint om een uur of 9 s'avonds. Ze gaan dan door Barcelona rijden, stoppen bij de fonteinen. De fonteinen heeft een lichtshow op muziek. Echt adembenemend mooi. Mochten jullie naar Barcelona gaan, dan mag je dit niet overslaan. Vervolgens wordt de groep los gelaten bij Port Olympic. Hier is HET uitgaansleven van Barcalona. Je hebt er allemaal leuke kroegjes en eettentjes en het is daar elke avond vol met mensen. Beregezellig!!!! Omdat deze excursie voor jongeren is, is het laatste punt waar ze naar toe gaan de overbekende discotheek Baja Beach Club, dit ligt aan het strand. Dus als men dronken is, kunnen ze heerlijk hun roes uitslapen op het strand. Ik verwacht Errol weer om half 6 thuis, dus ik kon nu heerlijk doorwerken.

Ik kreeg net een berichtje dat kennissen van mij hier naartoe komen.
Geertje, Ruud en Yvana, ik laat de sangria alvast koud zetten. Echt helemaal te gek dat jullie langskomen. Laat me even weten wanneer jullie precies komen. Mijn email is barbara.samuels@gmail.com
En mochten jullie willen stappen in Barcelona, ik pas wel op Yvana, hoor!!!!!!

Nou lieve allemaal, het is inmiddels weer 4 uur geworden en ga nu echt naar bed.

Tot later!
Hasta luego!!!!
Babs

  • 14 Juli 2006 - 06:02

    Henk Van Aagten.:

    Hoi babs je heb wel een druk leven, heel wat anders dan je vorige baan. Het gaat je goed groetjes van Esther en mij.

  • 14 Juli 2006 - 06:58

    Ruby:

    He babsie, tof hoor dat je het allemaal zo leuk vind. Op het ogenblik is het hier ook bloed heet, maar ja als je moet werken is het niet zo lekker. ik zit nog steeds op klein amerika in het callcenter. Planning is om in september naar curacao te gaan. groetjes aan errol

  • 14 Juli 2006 - 10:41

    Inge Reeb:

    Hoi babs,
    Fijn dat je het erg leuk heb daar.Ben in juli nog bij mijn zusje in Portugal geweest maar heb alleen maar regen gehad. Koud was het niet en wel gezellig. Heb op de West Papua site van een kennis van mij nog oude fotos van OMA EN OPA Gunthard in Nieuw Guinea gezien. heel leuk. Kijk op www.west-papua.nl
    Groeten aan Erol.
    Inge

  • 14 Juli 2006 - 18:48

    Carmen:

    Nou meisje krijg je eindelijk conditie van al dat geloop

  • 15 Juli 2006 - 10:35

    Danny:

    Ola Guapa ! Een gaar maar heerlijk leventje zo te zien. Geniet er van, ik mail je nog. Muchos besos !

  • 29 Oktober 2009 - 13:22

    Piet Calon:

    wat leuk dat errol weer eens op tv was bij .... jawel opgelicht hoe zou dat toch komen die goudeerlijke jongen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2405
Totaal aantal bezoekers 25454

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: