Bliksembezoek in Nederland - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Bliksembezoek in Nederland - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Bliksembezoek in Nederland

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

06 Juli 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola guapo's y guapa's,
Todos bien?

Afgelopen weekend hebben Errol en ik een bliksembezoek in Nederland gedaan. Muriel, zus van Errol, had een feestje georganiseerd voor familie en vrienden en ze wilden er ons ook bij hebben. En aangezien onze collega's ons werk konden overnemen, zijn we gegaan. Het was echt waanzinnig leuk. Geweldig om iedereen weer eens te zien. En het weer was natuurlijk fantastisch! Ik heb een beetje bij kunnen bruinen, hahahahaha. Hier in Spanje heb je helemaal geen tijd om in de zon te liggen. Het feestje was op zondag en op maandag heb ik mijn ouders even bezocht, want s'avonds moesten we weer met het vliegtuig terug. En mijn moeder moest zowaar mijn broek vermaken omdat ik ben afgevallen, hoe is het mogelijk hé? Omdat het hier vreselijk warm is, heb ik niet zoveel trek in eten en ik loop heel veel. Dus mochten jullie mij in de wintermaanden terug zien, hoop ik dat ik in een maatje 36 kan, hahahahaha

O ja, mijn lieve pappie en mammie zijn vandaag 43 jaar getrouwd. Dus pappie en mammie, bijdeze van harte gefeliciteerd en nog minstens 40 jaar erbij!

Verder is het hier echt hoogseizoen. Zaterdag komen er 4 bussen aan en een vliegtransfer. Dus hartstikke druk, maar ik geniet er nog steeds van.
Ik moet jullie nu verlaten, want ik moet nog enveloppen schrijven voor de komende gasten en vanavond moet ik weer hotelbezoekjes lopen.

Ik spreek jullie later weer.

Hasta luego!
Babs

  • 06 Juli 2006 - 13:11

    Lodeh & Esmeetjeh:

    Heey babs gefeliciteerd met je ouders en jammer dat we je niet ff hebben gezien.

    goetjes Lodeh & Esmeetjeh

  • 06 Juli 2006 - 16:44

    Carmen:

    Leuk voor je, dat zul je ondanks alle drukte wel missen je familie en vrienden

    groetjes Carmen

  • 06 Juli 2006 - 18:13

    Jos Smith:

    Barb, kan je mij E-mail address van jouw vader geven. Aloha.

  • 06 Juli 2006 - 18:49

    Rob:

    hi babs dat is leuk, jammer dat ik jou niet heb kunnen spreken,maar dat komt nog wel.gr rob

  • 06 Juli 2006 - 21:12

    Ruby:

    dat was inderdaad een bliksembezoekje aan nederland dan. leuk dat je het zo naar je zin hebt, groetjes

  • 13 Juli 2006 - 18:19

    Geertje:

    Hallo babsie,
    Nog gefeliciteerd met je ouders beter laat dan nooit. Even in het kort van onze vakantie wij gaan naar malgrat de mar via een andere reisbureau. Obze hotel heet hotel reymar wie weet komen wij jou tegen met errol . groetjes en misschien tot gauw
    groetjes geertje ruud ivana xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 25522

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: