Ik ben nog dommer dan een ezel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Ik ben nog dommer dan een ezel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Ik ben nog dommer dan een ezel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola todos,

Todos bien?????????

Hier is het ontzettend nog steeds warm en als ik werk drijf ik uit mijn onderbroek van het zweet, hahahahaha.

Wat mij is overkomen is ontzettend dom en vreselijk stom!!!!

Gisteren hadden we een welkomsbijeenkomst voor nieuwe gasten in Lloret de Mar. Daarna zijn we in een barretje ernaast nog wat gaan drinken en nakletsen. En wat gebeurt er??????????
Mijn koffertje werd gestolen!!!!!!!!!!! Echt oliedom van me!!!!!! Ik had mijn koffertje naast me staan en omdat we zaten te kletsen, lette ik niet op en iemand is langsgelopen en heeft mijn koffertje meegenomen. Welke reisleidster zegt tegen zijn gasten dat ze uit moeten kijken voor zakkenrollers, en laat zich zelf bestelen???? IK DUS!!!!!!!!!!!! We hebben alles moeten blokkeren. Mijn mobieltje, en creditcards. Echt waardeloos.
Dit is al de tweede keer dat ik bestolen ben. Vorig jaar ben ik ook al bestolen.
Ik ben dus nog dommer dan een ezel!!!!!
En dat is nog niet alles.
Vanochtend zaten we bij een strandtent te vergaderen en toen is weer mijn mobieltje gestolen. Dit mobieltje had ik overgenomen van een collega die naar huis is gegaan. Het is werkelijk niet te filmen. Twee mobieltjes binnen 24 uur gestolen. HOE DOM KAN JE ZIJN, HAHAHAHAHA.

Maar eind van deze middag had ik wel mijn gestolen koffertje terug. De politie van Blanes had Errol gebeld dat mijn koffertje terecht was. Ik weet niet hoe hij bij de politie terecht is gekomen, maar ik ben zo blij als een klein kind. Ze hebben echt mijn hele koffer onderste boven gekeerd. Ik had gelukkig alles nog, behalve mijn geld en mijn mobiel. Ze hebben zelfs al mijn creditcards in mijn koffer gelaten, hoe is het mogelijk hé?
Maar goed, morgenochtend ga ik gelijk naar de telefoonwinkel om een nieuwe simkaart en een telefoon te halen. Dan ben ik weer bereikbaar voor iedereen. Ik kan gelukkig mijn oude nummer gebruiken.

Wat wel heel leuk is, is dat twee zussen van mijn exvriendje Erik hier met hun gezinnen in Malgrat zijn. Ik vind het echt geweldig!!!!!! De ene zus, Geertje ,zag ik nog regelmatig op het station in Gouda, als we met de trein moesten. Maar de andere zus, Dika en haar man en kids, had ik ongeveer 18 jaar lang niet meer gezien. Dus het was onwijs leuk om hun hier te ontmoeten. En we gaan waarschijnlijk morgen met z'n allen uiteten in een echt spaans restaurant bij mijn huis in de buurt. Dit is echt veel lekkerder dan dat boulevard eten. Dat zijn alleen maar pizzarias, hahahaha.

Nou luitjes, ik ga weer aan het werk. Moet nog veel doen, en hoe is het mogelijk, er staat nu eindelijk 1 foto op de website, hahahaha. Die is gemaakt door een vrouwtje dat hier samen met haar man in hotels zingt. En ze maakt in elk hotel foto's van mensen die op het terras zitten. Andere foto's moeten nog een keer gemaakt worden, maar ik heb tot nu toe helemaal geen tijd voor gehad.

Hasta luego!
Babs

  • 26 Juli 2006 - 22:24

    Ruby:

    nou nou babsie, inderdaad dom dom dom, balen is dat he als je bestolen word. gelukkig heb je je koffertje weer.

  • 27 Juli 2006 - 05:19

    Piet Streng:

    Jij maakt nog eens wat mee zeg. Ik lees jouw stukjes graag maar weet meestal niet hoe te reageren. Het is ongelooflijk wat jij moet doorstaan. Nog veel succes en groetjes,
    Piet

  • 27 Juli 2006 - 05:40

    Danny:

    Ola guapa,
    oi oi wat een pech. Misschien moet je voortaan maar bovenop je koffer gaan zitten en je mobiel met van die touwtjes door je mouwen heen vastmaken, weet je wel, net als vroeger je handschoenen hihi. Gelukkig heb je een deel van je spullen terug. Ik hoop dat je na de grootste zomerdrukte zelf ook nog wat tijd hebt om van dat mooie land te genieten. Dikke zoen. Danny

  • 27 Juli 2006 - 06:08

    Henk V. Aagten.:

    Niet zo leuk voor jou maar je maakt wel veel mee in de reiswereld.
    groet, henk.

  • 31 Juli 2006 - 06:51

    Geertje:

    Hoi Babsie
    Wij zijn veilig thuisgekomen de bus reed wel heel snel naar nederland wij zijn ongeveer 12.00 s-middags aangekomen in maastricht daar moeten wij tot 14.00wachten om koffers bij de op te halen bij de bus en toen wij in de bus zaten richting rotterdam ging het keihard gieten de schema van de bus was gewijzigd heel anders dan dat wij verwachten wij zijn bij de metro kralingse zoom afgezet daaruit met de metro naar rotterdam alexander en 1 halte met de trein naar capelle schollevaar maar wij vonden het super gezellig jou te zien en wij hebben heel erg genoten van de vakantie wie weet mocht je weer in nederland zijn bel even naar ons je hebt ons telefoon of mobiel dan kunnen we afspreken kom je met errol bij ons op visite? als jullie dat leuk vinden p.s. de foto zijn leuk groetjes Ruud geer dikke knuffel van Ivana xxx en van ons!!!!!

  • 22 April 2008 - 12:45

    De Stip Malgrat:

    wat wil je ook. een veel stommer wijf dan jij bestaat ook niet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 723
Totaal aantal bezoekers 25454

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: