Eindelijk foto's - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Eindelijk foto's - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Eindelijk foto's

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg

03 Augustus 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola todos,

Met ons gaat het nog steeds goed. En nog erg druk met de toeristen hier. Klagende mensen dat ze niet tevreden zijn met hun hotel of appartement, diefstallen enz. Maar we blijven lachen, hoor!
Afgelopen zaterdag was het een zwarte zaterdag voor de toeristen industrie. Overal files in europa en tot overmaat van ramp heeft één van onze bussen pech onderweg gehad waardoor hij pas om 10 uur s'avonds aankwam en een uur later alweer mensen op moest halen om naar Nederland te gaan. Gelukkig had deze bus op de heenreis geen passagiers, anders kwam hij nog later in Spanje. En, Rob, om jouw mailtje te beantwoorden, er was een staking op Barcalona Airport. Iberia was aan het staken voor een beter cao. Mijn collega moest daar mensen ophalen en die hadden 4 uur vertraging, echt vreselijk, en op de airport was het echt zwart van de mensen. De lagen echt overal en nergens op hun vliegtuig te wachten.

Vrienden van mij gingen die dag ook naar huis met de bus en ik wilde ze eigenlijk uitzwaaien, maar vanwege mijn werkzaamheden ging het niet.
Geer, Ruud en Yvana, nog bedankt voor alles. Ik vond het echt geweldig leuk om jullie in Spanje te ontmoeten en ik ben blij dat jullie veilig zijn thuis gekomen.

En eindelijk kan ik foto's van ons appartement laten zien. Een vriend van ons kwam hier onze pc maken, maar het was helaas niet gelukt, en hij had ook een fototoestel bij hem. En aangezien onze toestel kwijt is, heb ik hem gevraagd of hij foto's van ons appartement wilde maken.
Ik wil nog even één ding zeggen: KIJK NIET NAAR DE ROMMEL, HET ZIET ER NOG STEEDS VRESELIJK UIT, HAHAHAHAHA

Hasta luego
Babs

  • 03 Augustus 2006 - 18:58

    Rob:

    hi babs bedankt voor je mail en veel succes met je werk en hou je taai.gr rob

  • 03 Augustus 2006 - 21:02

    Ruby:

    Leuk babs je appartement

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Malgrat de Mar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 November 2006

Dank jullie wel!!!!!

28 Oktober 2006

Laatste bericht vanuit Spanje

08 Oktober 2006

Teken van leven!!!!!

18 Augustus 2006

Even een lekker recept tussendoor

13 Augustus 2006

Trouble in paradise Costa Brava

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 25530

Voorgaande reizen:

25 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: