Rustig vaarwater - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Rustig vaarwater - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Rustig vaarwater

Door: Barbara

09 Juni 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola guapa's

Alles goed met jullie?
Wij zitten nu in rustig vaarwater en er gebeurt weinig.
Morgen hebben we weer aankomst/vertrekdag, dus weer om half 5 mijn bed uit en we zijn om 10.00 uur s'avonds pas klaar.
Omdat ik nu weinig te vertellen heb, geef ik jullie weer een lekker recept van pollo (kip).

Pollo a las hierbas - kip met kruiden
4 personen - Spaanse keuken

tomatensaus
mayonaise
mosterd
zout en peper

Meng de zachte boter met de kruiden en een eetlepel citroensap. Wrijf hiermee de kipdelen mee in en bestrooi ze met zout en peper. Als er gebruik gemaakt wordt van verse kruiden zal de smaak nog aromatischer zijn. Bak de kip in een hete pan tot het aan alle kanten krokant is. Strooi er nu een beetje bloem over en voeg wat heet water toe. Laat het geheel op een laag vuur koken tot het gaar is (ong. 20 minuten). Haal de kip uit de pan en voeg wat citroensap toe aan de achtergebleven boter met kruiden om het aanbaksel los te maken. Laat dit even inkoken en giet vervolgens over de kip. Serveer direct. Combineer met tomatensaus en mayonaise gemengd met een beetje mosterd.

Buen provecho, selamat makan!!!!

Hasta luego!
Babs

• 09 Juni 2006 - 18:02

Ruby:

nou mutsie, als je weer in holland ben kan jij dus heel goed koken, kom ik een keer bij je eten.

• 12 Juni 2006 - 05:53

Henk V. A.:

Ik sluit mij helemaal aan bij de reactie van Ruby.

• 14 Juni 2006 - 08:23

Geertje:

He babs nog bedankt voor je leuke verjaardagkaart heel lief dat je mijn verjaardag niet bent vergeten.ik ga a.s. zaterdag het feestje vieren samen met familie en vrienden
    het gaat heel goed met ons? het gaat jullie goed
    dikke zoen xxx geertje