Stront aan de knikker!!!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu Stront aan de knikker!!!!!!!!! - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

Stront aan de knikker!!!!!!!!!

Door: Barbara

15 Juni 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola todos,

Todo bien?

Hier gaat het naar omstandigheden goed.

Van de week was er weer een vechtpartij tussen een man en een vrouw. Hoe is het mogelijk, gaan ze op vakantie, gaan ze met elkaar op de vuist! Het is echt niet te geloven. Die vrouw wilde ook met het vliegtuig terug, dus ik ben met haar naar het vliegveld gereden. Ze zag er werkeijk niet uit. Haar hele gezicht was inelkaar geslagen en ze was bont en blauw. Maar goed, ze is veilig op het vliegtuig gezet.

En bij een collega was stront aan de knikker. Die idioot heeft geld van Peter Langhout verduistert. We hadden geld gekregen voor vervoersomkosten, en die is per ongeluk op zijn rekening gestort. Wat doet die eikel, hij maakt al het geld op en zegt, als we geld nodig hebben, ik kan niet pinnen want mijn pas doet het niet. Waardeloos!!!!! Dus die eikel is per vandaag ontslagen.

OOO, ik moet nu stoppen. Ik zit in een hotel te internetten en er staat iemand te wachten. Ik spreek jullie later weer!

Hasta luego!
Babs

• 15 Juni 2006 - 09:21

Esmee:

hey babsjee!!
    wat een gedoe allemaal zeg
    met al die gevechten daaro zijn lody enik nog niks hahahaahah
    grapjeeee
    nou groetjes en kusjes
    ESMEE!!

• 15 Juni 2006 - 10:00

Renate:

Haaaai Barbara!!! Jeetje, wat zo'n vakantie allemaal maar niet teweeg brengt! :S Je maakt veel mee als reisleider zeg! Daar moet je me maar als je terugbent over vertellen! : ) (heb je tenslotte al een tijdje niet gezien!!!) Wat dacht je van sate kambing ergens happen? :D doeeei!

• 15 Juni 2006 - 21:02

Ruby:

nou babsie, je verveelt je dus niet met al die toestanden. wel even wat anders dan dat saaie ambtenaren leventje he. groetjes

• 16 Juni 2006 - 10:20

Petra:

Nou Babs. Jou leventje is alles behalve saai. Ik weet wel dat reisleider zijn geen lui beroep was maar het lijkt bij jullie de toto uitslagen wel. Ik ben blij dat ik dat niet mee krijg als ik zelf op vakantie ben. Hou je haaks. Liefs Peet.

• 16 Juni 2006 - 19:12

Rob:

hi babs ik zie dat geen saai baantje is,maar hard en stres bestendig.gr rob

• 22 April 2008 - 11:50

Piet: