San Juan - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu San Juan - Reisverslag uit Malgrat de Mar, Spanje van barbaraerrol - WaarBenJij.nu

San Juan

Door: Barbara

24 Juni 2006 | Spanje, Malgrat de Mar

Hola todos,

Alles goed met jullie????

Hier is het nog steeds rustig, gelukkig!
Gisteren was een heilige dag San Juan. Dit is in de streek Catalunya een feestdag waar men s'nachts niet naar bed gaat. De reden van het feest is de inluiding van de zomer. Het was echt ontzettend gezellig op de boulevard. Heel veel mensen en er werd vuurwerk afgestoken. Errol en ik konden helaas niet de hele nacht opblijven vanwege ons werk. Vanochtend moesten we weer om half 5 opstaan om bussen te ontvangen.
Tja, het werk moet ook doorgaan, ondanks de feestdag.

Ik zou nog foto's op deze website plaatsen, maar we zijn ons fototoestel kwijt, shit!!!!
Dus ga ik binnenkort foto's maken met onze digitale videocamera. Maar hier in huis is het een vreselijke rommel doordat we geen tijd hebben om het op te ruimen. Dus zodra we hebben opgeruimd, zal ik foto's maken en op deze website plaatsen.

Ik moet zometeen de luchthaventransfer doen en moet nog voorbereidingen doen, dus ik ga jullie nu verlaten.

Ik spreek jullie later!

Hasta luego!
Babs

• 25 Juni 2006 - 11:45

Geertje:

babsie ik heb jou een mailtje gestuurd kijk even bij je berichtje van 20 juni (heerlijk toetje)
    als je evt. tijd heeft.
    geertjexxx

• 26 Juni 2006 - 05:24

Piet Streng:

Hoi Babbelaar,
    Ik heb het SanJuan feest ook meegemaakt in Benalmadena. Erg gezellig en het was heerlijk aan de Costa del Sol. Maar we zijn weer terug en aan het werk. Groetjes,
    Piet

• 26 Juni 2006 - 07:52

Kirsten:

heey barbera!!
    leuk al die verhaaltjes over jullie verblijf daar, gheheeh.
    ik ben over naar de 2e klas met school! dus ik ga volgend jaar stage lopen. waarschijnlijk bij jullie als het kan! maar dat laat ik allemaal nog weten!! we keep in touch ;)

gr daar, Kirsten

• 03 Juli 2006 - 21:46

Victor:

Babs,
    Mijn emailadres is weer veranderd. Het is weer het oude vjspieseke@chello.nl

Ik heb een nieuwe notebook waarmee ik draadloos kan internetten en mailen. Echt ideaal. Maar eerst moest nog het nodige worden ingesteld. Alles werkt nu perfect. Alles goed met jullie. Volgende week hebben wij vakantie en dan gaan wij fietsen in Oostenrijk. Als ik vrij ben, ga ik ook eens een van recepten uitproberen . Ik denk dat het de cataflan wordt. Lekker. Zeg groetjes en pas goed op jezelf.